FROM ZERO TO A HERO

Alhamdullillah semalam telah berlangsungnya roadshow dr GID Fadzli Salim n Dr Siti di Grand Continetal Hotel.

Sambutan sangat menggalakkan dari rakyat Terengganu khususnya.Banyak ilmu baru dan perkembangan terkini tentang 4life yang di kongsi bersama perseta yang hadir.

Dan apa yang menarik perhatian saya adalah cerita dari Fadzli Salim tentang seorang Security Guard dari USA yang berjaya dalam 4life.Dengan pendapatan sekarang 200 000 USD sebulan.From zero to a hero.Memang mengujakan dan sangat memberi kesan kepada saya sendiri bahawa orang biasa pun boleh berjaya .Apatah lagi kita yang mempunyai tenaga dan hanya perlu kearah itu.Ini membuktikan semua anda diluar sana boleh melakukan asalkan ada komitmen untuk mencapai matlamat itu.

Bagi anda yang masih ragu dan ada permasalahan yang ingin di tanya bolehlah berhubung dengan saya melakui email atau call h/p saya.Saya dengan penuh sedia untuk membantu anda bagi mengubah kehidupan yang lebih sempurna.Insyaallah.