4Life Research-Jom Kenal

Plan pemasaran compressed uni-level yang membayar bonus ACTUAL TERTINGGI DI DUNIA & dicipta khas supaya ahli-ahli baru & juga ahli sambilan mudah raih pendapatan tinggi dalam waktu yang singkat.

Dari kajian, ramai ahli multi level mendapat pendapatan dalam purata RM20 sahaja sebulan walaupun telah keluarkan modal lebih dari itu. Tidakkah anda lihat sekitar anda dari beribu orang yang sertai ?

Kenapa No 1?Plan pemasaran compressed uni-level yang membayar bonus ACTUAL TERTINGGI DI DUNIA & dicipta khas supaya ahli-ahli baru & juga ahli sambilan mudah raih pendapatan tinggi dalam waktu yang singkat.

Untuk mendapatkan Global Power Pool ahli perlu daftarkan 3 ahli dengan 100LP pada bulan pertama dan 3 ahli tadi membuat belian 100LP lagi pada bulan ke dua. Pada bulan ketiga anda mendapat cek bonus Power Pool dan peluang cabutan Great Escape Trip.

Begitulah anda buat setiap bulan dan setiap bulan juga akan berlaku yang sama. Ingat Global Power Pool ialah hasil jualan seluruh dunia dimana 3% diberikan sebagai bonus setiap bulan tidak kira anda ahli lama atau ahli baru!

Ahli Baru Berpeluang Bercuti 5 hari di Resort 5 bintang di Hawaii!!** THE GREAT ESCAPE AT IHILANI RESORT

**Adakah belian 100LP (RM464) itu tinggi?Saya rasa ianya tinggi bagi kebanyakan ahli namun mari kita fikirkan sejenak. Kita semua tentu mahukan wang yang besar atau komisen yang lumayan. Jadi fikirkanlah adakah kita boleh mendapat bonus besar jika setiap ahli hanya membuat belian kecil? Pengorbanan yang besar , hasilnyapun besar.

Fikirkan juga Malaysia bukanlah satu negara yang sebesar USA, China, Australia, Indonesia dan lain lain negara besar. Jika kita ingin bonus lumayan dari penduduk yang ada memerlukan ahli yang ramai jika belian kecil.Oleh itu 100LP adalah harga yang amat sesuai. Kita tidak perlu risau jika membeli RM500 dan mendapat RM1000 atau RM10,000 atau lebih.

Jadi jangan takut kerana belian 100LP inilah yang terbaik berbanding belian murah berapa ramai yang hanya part timer atau separuh masa dan adakah mereka berjaya?Tidakkah anda sedar segelintir yang kaya itu adalah mereka yang memberi sepenuh tumpuan?Kini sudah ada pelan yang menyebelahi ahli yang separuh masa untuk sama-sama berjaya.

Segera..Jangan Berlengah Lagi !!!Jadilah Leader pertama di tempat Anda...