Apa Kata Tokoh Usahawan Dunia Tentang network marketing


Hub : Whatsapp/call @ SMS Zumaidi Zukri 012-640 6575

Apa Kata Tokoh Usahawan Dunia Tentang network marketing

Memang tidak asing lagi pada era ini,  dua nama yang disangjungi dunia dalam  memberi  buah fikiran yang bernas dari aspeks halatuju bisnis ialah Donald Trump dan Robert Kiyosaki. 
Kedua tokoh ini merekomenkan Network Marketing (Pemasaran Rangkaian) sebagai bisnis masakini yang menjaminkan masa depan anda
Mengikut Donald Trump orang yang akan berjaya ialah orang yang bermotivasi tinggi  dan pandai bersosial. 
Manakala itu,  Robert Kiyosaki menyatakan anda perlu mengatasi  perasaaan malu dan terasa takut dan pandai pula mencungkil potensi diri. 
Ini adalah asas untuk berjaya, terutamanya apabila produk dan syarikat yang anda ceburi keduanya cukup hebat.  Anda akan berjaya.
Mengikut Kiyosaki,  ini ialah kuadrant B (Bisnis) yang akan memberi pendapatan yang lumayan serta kepuasaan kepada anda. 
Anda jadi pemimpin dan anda boleh pula membimbing  orang lain sama berjaya.
Kenapa Network Marketing?
Network Marketing itu satu rangkaian yang besar dan luas. Ia memberi manfaat yang besar kepada orang ramai memperomosi produk berkualiti untuk pendapatan yang lumayan.  Ianya membuatkan anda mempunyai ramai kenalan di negeri sendiri dan juga di luar negara.
 
Mengikut kedua tokoh dunia itu,  "pemasaran rangkaian (network marketing) telah terbukti dapat dijadikan sumber pendapatan yang berdaya maju dan memuaskan".
Terdapat pelbagai contoh kejayaan yang luar biasa  berlaku apabila:
ketekunan, semangat kental,  produk  bermutu tinggi digabungkan dengan timing (ketetapan masa) yang bersesuaian.
Donald Trump dan Robert Kiyosaki  sama-sama berpendapat rangkaian permasaran ini ala bisnis di era ini, dan tidak memerlukan banyak kos untuk membina perniagaan seperti bisnis konvensional. 
Kebanyakan kosnya kecil sahaja, iaitu untuk perbelanjaan perkara asas bagi memulakan pemasaran rangkaian itu sahaja.
Soalannya:
Di manakah anda boleh mencari perniagaan yang akan melabur masa dalam pendidikan, pembangunan peribadi dan membina perniagaan sendiri?
Jawapannya: 
Perniagaan  Pemasaran Rangkaian
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tetapi anda perlu pilih syarikat yang tepat. 


KENAPA PERLU PILIH 4LIFE??

4Life Research TOP 50



4life no.1
                                       
Ini adalah buku dari pengiktirafan pihak ke tiga yang membuktikan syarikat 4life Research merupakan syarikat kajian yang benar-benar kukuh. Dalam usia syarikat yang sangat-sangat muda (tahun 2004 di Malaysia), syarikat telah berjaya menyenaraikan nama setanding dengan syarikat-syarikat yang sudah lama bertapak di Malaysia. Hal ini bukan menjadi perkara yang menghairankan kerana 4life Research telah pun mendapat banyak pengiktirafan dari media-media percetakan dan penerbitan peringkat antarabangsa sejak ia ditubuhkan.
Dengan kekuatan Research & Development (R&D) serta latar belakang yang sangat-sangat kukuh, Produk Transfer Factor yang bakal berada di setiap rumah dan pengganti antibiotik serta tiada persaingan (eksklusif patended) & pembayaran "actual pay out" yang terbesar berbanding syarikat MLM yang lain menyebabkan semakin hari semakin ramai orang yang melibatkan diri menjadi keluarga baru 4life Research. Semakin hari, semakin ramai juga orang yang mendapat kesihatan yang optimal serta secara tidak langsung dapat meningkatkan ekonomi keluarga.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
1) 4Life Research tersenarai di dalam Incorporated 500 di tangga ke-15. Inc 500 adalah satu jurnal yang menyenaraikan syarikat2 yg mempunyai pertumbuhan paling pesat di Amerika. Dan paling membanggakan, syarikat 4Life Research merupakan satu2nya syarikat Network Marketing yang mampu bersaing dengan industri lain (perkapalan, perhotelan, senjata, dsb)
2) Kerana pertumbuhan syarikat yang cepat hasil penjualan produk (Transfer Factor), 4Life Research telah tersenarai sebagai "The Best Companies in Network Marketing" pada 2005-2006
3) Dalam satu Network Marketing Business Journal, penulis ada menyebut bahawa 4Life Research akan jadi The Next Billion Dollar company. Ini kerana dari 342 program pelan pemasaran yang dikaji, 4Life dipilih sbg yang terbaik. Seorang lagenda Network Marketing, Mike Akins juga telah berhijrah ke syarikat 4Life dan telah memilihnya sbg "Rumah Terakhir"
 
4) Syarikat 4Life Research membayar sebanyak 64% Actual Payout kepada para pengedarnya ( sumber : Grant Thornton LLP, Certified Public Accountants)
5) Sebuah majalah pihak ketiga, Success from Home memaparkan isu tentang kejayaan 4Life dalam edisi khasnya


Pilihlah mana-mana syarikat yang terbaik bagi anda. Penulis hanya memberikan satu peluang untuk dikongsikan bersama.Jangan bertunda!!
PELUANG HEBAT KHAS UNTUK ANDA






PELAN & GANJARAN di 4life !!                   

*Semua program network marketing menggunakan konsep 
Leverage.
*Tetapi anda harus kaji akan Actual Payout-BUKAN 
Potential Payout !!Pelbagai program ada,anda berhak untuk 
memilih.
*Jika bekerja pilih gaji yg paling TINGGI. Jika bekerja
 sudah PASTI anda inginkan gaji yang paling TINGGI.
*Semua program melakukan kerja yang sama iaitu BERCAKAP tetapi anda 
harus terima kenyataan bahawa PEMBAYARANnya adalah berbeza !!


(PLAN NETWORK MAKERTING)