Jumpa anda di KUANTAN 23/11...Say Hi Kuantan!

Assalamualikum.
Alhamdulillah telah selesai BOP & winners Training di Kuala Terengganu bertempat di Grand Continental Hotel.Semuanya berjalan lancar dan terima kasih diucapkan pada semua downline @ business partner yg turut sama menjayakannya dan selama ini bersama berganding bahu utk menyampaikan manfaat Transfer Factor baik dari segi kesihatan apatah lagi kewangan.
Sekarang telah nampak bibit2 kejayaan downline2 yg telah merasa income 3k - 6k sebulan.Semoga anda terus maju utk mencapai income /impian anda masing 10k-20k-50k.Simpanlah impian anda didalam minda agar ia menjadi kenyataan.
Dan berkat kesabaran selama ini semua downline2 saya telah mencecah lebih 100 org dalam masa 3bulan kebelakangan ini.Syukur alhamdulillah sekali lagi.

Bulan ini sy ke Kuantan utk melebarkan network kesana pula.Warga2 Kuantan jumpa anda!!!

Kami disni begitu komited utk berjaya dan tidak main2 utk memperkembangkan lagi bisnes ini kesuluruh/ceruk Malaysia.
Bagi mereka yg masih tercari2 income tambahan saya sebagai leader memberi support OFFLINE + ONLINE kepada mereka yg berasa ingin berjaya bersam kumpulan kami.
AYUH SERTAI KAMI!
ANDA NAK BERAPA INCOME? SAYA HANYA TUNJUKKAN JALAN DAN PEGANG TANGAN ANDA HINGGA KE MERCU IMPIAN.DEVELOP MARKET DI TEMPAT ANDA!!
                                      


                                         Leader2 Terengganu yg telah berjaya saya pimpin utk capai income 3k-6k sebulan.(dr kiri Pak Aziz,Jamil,its me,my wife,Kak Mek&Pak Mud-semua everage umur 45thn keatas boleh berjaya..ANDA??)

(QD Recognation at PICC)

SAYA AKAN KE KUANTAN.................TUNGGU WARGA KUANTAN TRANSFER FACTOR AKAN MEMBERI MANFAAT PADA ANDA!

ANDA DIMANA?
HUB SAYA EDDY 019-935 1313