JUMPA ANDA DI PICC PUTRAJAYA 15/11 ini.

Assalamulaikum buat semua!
ALHAMDULILLAH syukur pada Allah dengan izinNya dapat sy break rank Oct (PRESIDENTAL DIAMOND-PD).Berkat usaha selama ini juga pada bulan October lepas dapat melahirkan 4 org Qualified Diomond kesemuanya. Dijangkakan bulan2 mendatang ini semakin ramai bakal2 leader hebat yg akan muncul dari group saya ini.

Dengan sokongan,kerjasama dan usaha yg berterusan semua pihak termasuk Upline2 hebat saya saudara (PD)ZAKY CHONG, YENTI SALIM(ID) ,NADZRUL SALIM(ID) dan TIDAK LUPA PADA GID FADZLI SALIM yang tidak henti2 dan jemu utk datang ke TRG.Mereka ini telah banyak membantu dalam kejayaan group saya di Terengganu sehingga terbentuk jaringan baru di Terengganu. Segala sokongan dan tunjuk ajar sangat2 berguna buat saya mahupun downline semua.Mereka semua menjadi inspirasi saya utk terus menerus untuk ke peringkat seterusnya International Diamond.
Dengan harapan pada tahun hadapan bulan FEBRUARI itu target saya.
Insyaallah dengan izin Allah.

Dan bagi mereka yang masih mencari2 sinar baru dalam peluang meraih pendapatan HEBAT bersama produk yang HEBAT maka disinilah tempatnya.
Saya sedang mengembangkan group saya keseluruh Malaysia. Bagi  mereka yang benar2 serius untuk mencapai pendapatan 5k-10k-30k-50k--seterusnya.
Hubungilah saya dan saya bimbing anda hingga kemercu .

AYUH SERTAI JARINGAN KAMI!
EDDY 0199351313
Presidental Diamond