Cara Jadi Pengedar




Syarikat yang menawarkan kita sebuah kesihatan dan kewangan yang hebat ini adalah dari 4LIFE Research, sebuah syarikat yang berpengalaman dalam bidang menyelidik dan mencipta pemakanan tambahan dari Sandy, Utah, USA. Telah mula beroperasi sejak tahun 1998 dan syarikat ini mempunyai pasukan R&D sendiri (Research & Development) yang terdiri dari para pakar saintis terkemuka.

4LIFE Research terkenal dengan produk terulung mereka iaitu sebuah produk pembina antibodi badan, 4LIFE TRANSFER FACTOR. Produk ini telah disahkan oleh para saintis diseluruh dunia sebagai PRODUK PALING TERBAIK atau PRODUK NO 1 DI DUNIA dalam peningkatan sistem imun untuk badan manusia. Produk Transfer Factor ini telah di PATEN dan hanya satu di dunia tiada dua.

Kini, 4LIFE Research telah berkembang hampir ke serata dunia dengan membuka pejabat di setiap negara. Lebih dari 74 buah negara telah menikmati kesihatan dan kewangan yang diberikan oleh syarikat yang hebat ini. Dan akhirnya pada tahun 2004, 4LIFE telah mulakan perniagaannya di negara kita, Malaysia.

Kini tibalah giliran anda pula untuk mennikmati hasil dari peluang yang sudah tersedia ini.


Mendaftar sebagai ahli 4life, anda boleh melayakkan diri kepada pelbagai pulangan menarik seperti:-
1.Diskaun dan rebet tunai.
2.Pakej-pakej jimat 4Life.
3.Produk transfer factor PERCUMA bagi langganan tetap.
4.Pelbagai hadiah ekslusif 4Life.
5.Percutian 5 bintang di dalam dan luar negara.
6.Peluang menceburi perniagaan bertaraf antarabangsa.
7.Pendapatan tanpa batas yang boleh diwariskan dengan mudah.
8.Peratus perkongsian keuntungan syarikat yang tertinggi di dunia.


http://4lifebiz.blogspot.my/2016/12/daftar-ahli.html