KENAPA PERLU PILIH 4lLIFE RESEARCH?






SYARIKAT PENYELIDIKAN SEPENUH MASA: 4LIFE RESEARCH
Syarikat 4Life Research adalah sebuah syarikat R & D (Research & Development) yang sentiasa membuat kajian dan penyelidikan berterusan dalam menghasilkan produk-produk unik mengikut keperluan semasa.
4Life Research juga dibarisi oleh doktor-doktor professional dan saintis yang menjadi Founders Medical Advisory Board di mana ceramah mereka dihadiri oleh doktor-doktor pakar di seluruh dunia.

ACTUAL PAYOUT : PLAN PEMBAYARAN TERTINGGI
Laporan 'Actual Payout' daripada sumber Grant Thornton LLP, Certified Public Accountants menunjukkan perbandingan peratus Pembayaran Sebenar (Actual Payout) bonus di mana 4Life yang membayar Actual Payout sehingga 64% iaitu tertinggi berbanding yang lain.

PENGIKTIRAFAN
Kehebatan Transfer Factor telah menjadikan 4Life sebagai syarikat Network Marketing yang paling berkembang pesat di USA dengan pertumbuhan sebanyak 6,108%. Pada tahun 2003 (sebelum 4Life berada di Malaysia), 4Life telah dinobatkan sebagai syarikat No 1 dalam kategori MultiLevel Marketing oleh sebuah majalah terkemuka, INC500-America's Fastest Growing Companies.
Setiap tahun majalah ini menyenaraikan 500 buah syarikat persendirian yang paling pesat berkembang di USA dan 4Life Research terletak di tangga ke 15 di mana dari tangga 1 hingga ke 15, 4Life Research adalah satu-satunya syarikat. Ini adalah pengiktirafan kepada 4Life hasil daripada kehebatan produk utamanya iaitu 4Life Transfer Factor.

HAKCIPTA TERPELIHARA : TRANSFER FACTOR
Produk 4Life Transfer Factor ini telah dipatenkan oleh syarikat 4Life Research dan ini bermakna hanya syarikat 4Life sahaja yang boleh mengusaha dan mengedarkannya tanpa saingan daripada syarikat lain.
Ini merupakan peluang terbaik bagi pengedar2 untuk mengembangkan perniagaan, meluaskan pemasaran seterusnya menempa kejayaan tanpa persaingan.

DIRAMALKAN SEBAGAI PRODUK GELOMBANG DUNIA DAN
"THE NEXT TRILLION DOLLAR COMPANY"


i. Network Marketing Business Journal
Pakar Industri Network Marketing telah meramalkan syarikat 4Life Research akan menjadi 'THE NEXT TRILLION DOLLAR COMPANY'
(Source: Network Marketing Business Journal 2005)

ii. Produk gelombang dunia yang bakal berada di setiap rumah
Transfer Factor juga telah diramalkan oleh Paul Zane Piltzer sebagai produk Gelombang Dunia yang bakal berada di setiap rumah sepertimana Tupperware, Pemain VCR dan Komputer Peribadi. Bayangkan manfaat orang-orang yg mengambil peluang hebat ini untuk menjadi pengedar produk yg bakal diperlukan dan berada di setiap rumah nanti, ia peluang yang sangat hebat!! Dalam bukunya, beliau berpendapat bahawa:
“INDUSTRI KESIHATAN akan mencapai “TRILLION DOLLAR” menjelang tahun 2010 & akan memberi KEUNTUNGAN BESAR kepada orang yang menceburi BIDANG NETWORK MARKETING…, dalam syarikat2 yang menumpukan kepada produk-produk kesihatan yang UNIK & HEBAT dan syarikat-syarikat yang mempunyai kekuatan “Research & Development’ sepenuh masa….”
Dan ciri-ciri tersebut menepati ciri-ciri syarikat 4Life Research!!
Niatkan dahulu untuk membantu kesihatan yang lain.....insyallah rezeki datang dalam pelbagai bentuk....